Oznake

78_1

Drage moje, već neko vrijeme smo u pred blagdanskom raspoloženju! Gužva je svuda, kupuju se pokloni, prave kolačići, pripremaju ukrasi za bor.

Bliži se kraj 2014. godine, godine koju ću osobno pamtiti po puno lijepih stvari.

Osim zdravlja u mojoj obitelji, početkom iduće godine, u obitelji ćemo

dobiti ćemo jednog malog dječačića!

Pamtiti ću ovu godinu i po pokretanju svog bloga, koji je postao sastavni dio mene!

Naravno, uživala sam u kozmetici, isprobavanju novih proizvoda i čitanju postova svojih blogo kolegica.

Posebno bih se htjela zahvaliti vama, svojim dragim čitateljicama, koje ste me vjerno pratile ovdje, na blogu i na Facebook-u !

Svaki vaš „lajk“, komentar, pohvala ili kritika mi je puno značila!

E, pa došlo je vrijeme da vas nagradim za svo povjerenje koje ste mi ukazali!

To je samo jedan mali znak pažnje, koji sam jučer odabrala i kupila za vas sa puno ljubavi!

IMG_4895

Dakle, pod mojim borom, nalazi se poklon za jednu od vas!

Neću vam otkriti što se krije u ovoj šarenoj vrećici….reći ću samo da je poklon „kozmetički“, kako i priliči beauty blogu!

IMG_4897

Sudjelovati mogu sve čitateljice sa područja Republike Hrvatske.

Svim mojim dragim čitateljicama sa ostalih područja šaljem jednu veeeeliiiikuuu pusu!

Nadam se da me razumijete…poštarina je na žalost, jako velika!

Uvjeti za sudjelovanje su sljedeći:

  • lajkajte Facebook stranicu ovog bloga i ostavite ime pod kojim me pratite
  • objavu o darivanju je obvezno podijeliti pod opcijom „javno“
  • u komentaru ispod ovog posta, napišite stih vama najljepše Božićne pjesme,
  • također, u komentaru napišite vašu E-mail adresu (kako bih dobitnicu mogla kontaktirati!) i svoje ime ili neki nadimak
  • anonimne komentare neću uzeti u obzir!

Božićno darivanje traje do 24.prosinca u ponoć!

Dobitnicu će odabrati Random.org. i ja ću je odmah kontaktirati putem E-mail-a i objaviti na Facebook stranici.

Dobitnica mi se mora javiti na Facebook stranici u roku od 24 sata, inače biram drugog dobitnika!

 Sretno svima!

 DOBITNICA BLAGDANSKOG DARIVANJA JE:

Anela Sarić

Dobitnici sam poslala E-mail.

Dobitnica ima 48 sati da odgovori na E-mail i pošalje mi svoje podatke!

Zahvaljujem svima na sudjelovanju i više sreće želim vam u sljedećem darivanju!

                                                                                                          Marijana

Oglasi