Oznake

duga

Bogosferom već neko vrijeme kruži novi TAG – Rainbow Color Tag.

Iako me nitko od blogerica nije tagirao, ovaj TAG mi se toliko svidio da sam ga odlučila napisati!

Bit je u tome da odaberemo kozmetičke proizvode koje koristimo, a koji su u duginim bojama.

Pa da krenem!

CRVENA

IMG_4767

Jedan od mojih omiljenih zimskih parfema- GUCCI rush.

Prilično jak, pomalo slatkastog mirisa…on svakako zaslužuje posebnu recenziju!

 NARANDŽASTA

IMG_4753

Jedini kozmetički proizvod u ovoj boji koji sam uspjela „iskopati“ je Eucerin Sun Fluid. On je sada trenutno u „stanju mirovanja“ jer ga koristim samo u proljeće i ljeto. Ovdje možete pročitati više o ovom proizvodu.

ŽUTA

Clipboard06

Popularan i kvalitetan gel za tuširanje Le Petit Marseiliais.

Gel za tuširanje koji je pjenušav, mirišljav, a nakon tuširanja ostavlja kožu hidratiziranom i mekom na dodir.

 SVIJETLO ZELENA

IMG_4748

Avon Naturals peel of mask jako volim i njemu sam posvetila poseban post

TAMNO ZELENA

Clipboard03

Vishy Normaderm Nuit , odlična krema za noć iz njihove linije za mješovitu i masnu kožu. Lagana tekstura, brzo se upija, hidratizira kožu lica i nije komedogena. Uza sve to, ujutro se probudim bez „masti „ na licu..

 SVIJETLO PLAVA

IMG_4747

Odlična Elizabeth Arden maska za lice koja isto zaslužuje poseban post.

 TAMNO PLAVA

Clipboard02

I opet jedan parfem! Chopard Wish…..pravi zimski parfem, vjerujem da ga je dosta vas isprobalo!

LJUBIČASTA

Clipboard05

Najteže mi je bilo odabrati proizvod u ovoj boji!

Izbor je pao na Natura Siberica Eye Serum. Neću vam unaprijed ništa pisati o njemu, jer on stvarno zaslužuje poseban post!

Eto, drage moje, to bi bio moj izbor proizvoda u duginim bojama!

Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda?

 

 

 

 

 

 

 

Oglasi