Oznake

, ,

001c0674319

Blogo kolegica Pudrijerica je pokrenula ovaj TAG, pa sam i ja odlučila napisati svoj TAG na istu temu.

Prije nego sam počela pisati svoj blog, par godina sam redovito čitala  beauty blogove (i naravno, uživala u njima). Otkrila sam jedan sasvim novi svijet ljudi sa kojima dijelim iste interese, od kojih mogu dobiti kozmetički savjet i sa kojima mogu razmjenjivati mišljenja.

Unaprijed se ispričavam svim svojim blogo kolegicama ako koju preskočim u ovom postu, jer moram nabrojati samo pet proizvoda koja sam kupila čitajući njihove recenzije!

Na prvom mjestu, nalazi se blog Dear skin. Mogla bih nabrojati cijelu listu proizvoda koje sam kupila zahvaljujući Martininim recenzijama i preporukama.

Ipak, najviše joj zahvaljujem što mi je otkrila prirodnu kozmetiku Green Girl koju jednostavno obožavam! Moj prvi susret sa ovom prirodnom preparativnom kozmetikom možete pročitati u ovom postu.

Clipboard07

Crnu masku za lice („Zimzelena kozmetika“) kupila sam zahvaljujući recenziji pročitanoj na blogu Beauty & Mess i nisam požalila! Uskoro slijedi moja recenzija te odlične maske za lice.

IMG_4134

Apivita Natural Serum Radiance je odličan serum koji sam dugo koristila i napisala recenziju. Kupila sam ga zahvaljujući Dear skin koja me, općenito uvela u svijet seruma.

IMG_20140707_193533

Dugo sam tražila smeđi ruž, nijansu koja neće biti pretamna, ali i koja neće imati primjese narandžaste ili crvene boje u sebi.

Pronašla sam je zahvaljujući Mikka`s Make Up Box blogu i njenoj recenziji prelijepog Artdeco ruža.

Clipboard01

Art deco Eyeshadow Base sam kupila nakon pročitane recenzije na blogu Mala Trubica. Koristeći ovu bazu riješila sam sve probleme sa fiksiranjem sjenila na kapcima. Koristim je svakodnevno i kao jedinu manu navela bih što je teško mogu kistom izvaditi iz posudice u kojoj je pakirana.

baza

Bilo mi je jako teško izdvojiti samo ovih pet proizvoda.

Vodila sam se mišlju koje proizvode najviše koristim, pa sam među njima odabrala ove.

 

Tagitam sve svoje blogo kolegice koje pročitaju ovaj post, da napišu TAG na ovu temu!

Vi, dragi moji čitatelji, napišite u komentaru koje ste proizvode isprobali nakon što ste pročitale njihovu recenziju na nekom od beauty blogova!

 

 

 

 

Oglasi