Oznake

,

Clipboard06

„Skin Foundation Stick je moje tajno oružje. Ja ga koristim na snimanjima, na Fashion Weeku…Izgleda sjajno na svim tipovima i tonovima kože. Može se koristiti za cijelo lice ili samo na pojedinim djelovima lica. Zašto ga ne biste voljeli?“

                                                                                            Bobbi Brown

Drage moje, prije dva tjedna promotorica Bobbi Brown Cosmetics i make up artistica Anđela Franić me pozvala da isprobam novi proizvod ovog brenda Skin Foundation Stick.

Naravno, rado sam se odazvala i otišla u parfumeriju Annabella gdje me je Anđela našminkala koristeći ovu novu podlogu za lice, ali i ostale Bobbi Brown proizvode.

1992. godine Bobbi Brown je predstavila svoj kultni Bobbi Brown Foundation Stick. Sada, 22 godine kasnije, predstavljena je nova, bolja verzija pudera u stiku pod nazivom Skin Foundation Stick.

Foundation_Sticks_New_CMYK

PO ČEMU JE POSEBAN SKIN FOUNDATION STICK

 „Skin Foundation Stick je nova formula pudera u stiku. Ima slojevitu, prozirnu bazu koja omogućuje optimalno usklađivanje nijanse sa tonom kože na licu, te daje potpuno prirodan izgled.

Njegova kremasta i lagana tekstura odlično izgleda na koži, smanjuje vidljivost pora i nesavršenosti na svim tipovima kože.

Ovaj stik sadrži sastojke koji se prilagođavaju potrebama kože. Kontrolira lučenje sebuma kod masne kože i daje vlažnost suhoj koži.

Otporan je na znoj i vlagu, te pruža pokrivenost koja traje cijeli dan.

Skin Foundation Stick dostupan je u 24 nijanse.“

Bobbi Brown kod podloga za lice vodi računa da su postojane, lagane kao „second skin” i da se stapaju sa kožom. Cilj svega toga je postići “natural look” kod žene, jer po Bobbi Brown filozofiji žena je najljepša kada je prirodna, vesela, sretna i nasmijana!

Nijedna vrsta makeupa ne može prekriti naše nezadovoljstvo sa samom sobom.

IMG_3935

KAKO DJELUJE NA KOŽU

 Skin Foundation Stick sadrži maslinovo ulje i shea maslac.

Maslinovo ulje hidratizira kožu i nadopunjuje esencijalne masne kiseline koje se prirodno nalaze u koži. Tako koža ostaje meka i glatka.

Shea maslac formira zaštitnu barijeru i pomaže zadržati vlagu u koži.

Također, sadrži silicij, prirodni mineralni prah, koji difuzijom svjetlosti kamuflira nepravilnosti na koži i kontrolira presijavanje kod masne kože, a da pri tome ne isušuje kožu.

KAKO SE NANOSI NA KOŽU

Skin Foundation Stick može se nanositi prstima, kistom ili spužvicom.

MOJ DOŽIVLJAJ SKIN FOUNDATION STICK-a

 Bila sam uvijek skeptična prema puderima u stiku. Najviše volim tekuće pudere i uvijek samo njih koristim. Ovo je bio moj prvi susret sa ovakvom vrstom pudera.

Iskreno, bila sam ugodno iznenađena krajnjim ishodom!

Puder se potpuno stopio sa mojom kožom, lijepo je prekrio moje hiperpigmentacijske mrlje i manje nepravilnosti.

Također, skeprična sam i izbjegavam kozmetičke proizvode na kojima piše da su za svaki tip kože!

I tu predrasudu je razbio ovaj puder u stiku.

Puder se na mojoj mješovito/masnoj koži besprijekorno održao cijeli radni dan.

Nije bilo presijavanja, što je za mene veliki plus ovom proizvodu.

Kao manu, izdvojila bih njegovu cijenu. Ipak je za naš standard cijena od  409kn previsoka. Ali, i tu sam u dilemi! Puder je za mene najvažniji kozmetički proizvod i do sada sam za svoj omiljeni Estee Lauder Ideale Matt izdvajala preko 300kn! To je moje mišljenje, sa kojim se naravno, svatko od vas ne mora složiti!

Obožavam se prepustiti u ruke iskusne makeup artistice kakva je Anđela. Mogu vam samo reći da sam uživala i bila jako zadovoljna svojim izgledom!

Na kraju ovog posta, pogledajte kroz fotografije, djelić cijele atmosfere!

Clipboard11

Clipboard18

Clipboard20

Clipboard25

Clipboard28

Clipboard27

Clipboard32

Clipboard35

Clipboard36

Clipboard31

Clipboard37

Kako vam se sviđa moj makeup?

Kakvo je vaše iskustvo sa puderima u stiku?

Koristite li Bobbi Brown kozmetiku?

Oglasi