Oznake

, , ,

Clipboard02

Ako me redovito čitate, onda znate koliko volim ruževe za usne. Imam ih puno, od jeftinih drogerijskih, pa do „markiranih“ ruževa. Ali, boje ruževa su skoro uvijek iste! Sve moguće nude nijanse, tako da sam za ovu jesen/zimu odlučila biti „u trendu“ i odvažila sam se nositi malo jače nijanse. U stvari, ovakve nijanse sam nosila još davno, na fakultetu, a onda sam, ni ja ne znam zašto, prešla na nude nijanse.

U stvari, ja kod šminkanja volim istaknuti oči (bez lažne skromnosti, mislim da imam lijepe oči, zanimljive boje), a uz takav makeup ne ide jači ruž za usne.

Trenutno sam promijenila način šminkanja! Težište bacam na usne! Moram priznati da mi je to puno jednostavnije i baš mi se sviđa!

Jedni od zadnjih ruževa koje sam kupila su ova dva Artdeco ljepotana!

Clipboard23

Artdeco kozmetiku jako volim i mislim da je to kvalitetan brend koji je za nas još uvijek cjenovno prihvatljiv.

Previše sam se raspisala….idemo na recenziju!

Artdeco High performance Lipstick #496

Clipboard08

IMG_3821

Ovo mi je prvi ruž iz Artdeco High Performance linije!

Lijepo, elegantno pakiranje. Srebrna, čvrsta kutija, nije plastična, što mu kod mene daje dodatni plus. Ostaju otisci prstiju, ali zažmirit ću na to.

Kod otvaranja ruža čuje se onaj „klak“ što mi daje sigurnost da se ruž u torbi neće otvoriti.

Zahvaljujući svojoj ugodnoj i laganoj teksturi obogaćenoj  pantenolom i vitaminom E, njeguje usne.

Jako je ugodan za nošenje, trajnost mu je odlična, ima blagi gloss finish.

Nijansa 469 je na mojim usnama svjetlija nego u tubi. To je neka tamnija boja fuksije koja licu daje živost u ovim tmurnim danima.

Clipboard04

Clipboard05

Clipboard06

Artdeco High Performance lipstick dolazi u količini od 4g , a cijena mu je 98kn.

 

Artdeco Perfect Color Lipstick #33

Clipboard22

Naziv ovog ruža je Red Brown Emotion. I baš kako mu ime kaže, to je mješavina crvene i tamno smeđe nijanse, rekla bih da se malo više ističe smeđa nijansa što meni odgovara.

Prava jesenska nijansa ruža, lijepo ističe usne, a opet nije pre napadna i odlična je kao dnevna varijanta ruža.

Clipboard17

Ruževi iz linije Perfect Color Lipstick imaju kremastu teksturu koja ne isušuje usne. Lijepo se nanosi, ne razlijeva se preko rubova usana.

Nijansa Red Brown Emotion je jako pingmetirana. Dovoljan je jedan premaz da boja u potpunosti dođe do izražaja.

Ovaj ruž neće brzo nestati sa usana i nije ga potrebno popravljati osim nakon obroka.

Pakiranje je minimalističko (obožavam takva pakiranja!). Crna, čvrsta tuba, dobro se zatvara. Pakiranje nije plastično (jeeeee!).

Clipboard13

Clipboard16

Artdeco Perfect Color Lipstick dolazi u pakiranju od 4g po cijeni od 68kn.

 

Kako vam se sviđaju ove nijanse ruževa?

Volite li Artdeco ruževe?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oglasi