Oznake

, , ,

Bol-u-kicmi-150x150

Zadnja dva tjedna imam problema sa bolovima u kralježnici, koji me prilično ograničavaju u svakodnevnom životu.

Nije to prvi put da me boli kralježnica, ali do sada sam se uvijek “izvlačila” tabletama protiv bolova. Sada, tablete ne pomažu!

Zabrinjuju me podaci da u Hrvatskoj od bolesti kralježnice boluje svaka deseta osoba!

Naravno, među oboljelima ima velikih razlika, ali svi prolaze kroz teško razdoblje bez obzira osječaju li ukočenost, bol u donjem dijelu kralježnice ili u predjelu vrata.

Ja znam da moja bol u kralježnici potiče od puno nepravilnog sjedenja, malo fizičke aktivnosti, ravnih tabana i nepravilnog držanja.

Ali, sve to nekako zanemarim, dok me bol „ne uhvati“. Nažalost, tek tada se sjetim da moram redovito vježbati, više hodati i manje sjedati za kompjuterom. Uvijek mi bude najvažnije da se mogu kretati i obavljati svakodnevne poslove.

Ovaj put,  sam u otklanjanju bolova u donjem (lumbalnom) dijelu kralježnice, prvo pokušala riješiti tabletama za bolove.

Kada to nije dalo uspjeha, otišla sam na masažu (fizikalnu). Kada mi je fizioterapeutkinja vidjela kralježnicu, ostala je, blago rečeno, bez riječi! Čvorovi u predjelu ramena  (treba ih razbiti masažom) koji su posljedica nepravilnog položaja pri sjedanju. Lijeva lopatica mi je „pomaknuta“, čemu je uzrok nepravilno držanje. Još uz to, bolovi u lumbalnom dijelu, koji se po nekad znaju protezati kroz desnu nogu.

Sama masaža mi nije bila ugodna (iako obožavam masaže!). Bilo je dosta bolno dok mi je fizioterapeutkinja masirala ramena. Ali, već nakon prve masaže, u tom predjelu sam osjetila poboljšanje…kao da su mi ramena postala „lakša“, kao da mi je skinut teret sa ramena.

Sa lumbalnim dijelom, poboljšanja su bila trenutačna. Neugodna bol se vraćala kada bih se sagnula, dugo sjedala i pri nekim naglim pokretima.

Tada sam od mame (koja isto ima česte probleme sa kralježnicom), posudila spravu koja mi je puno pomogla!

Zato vas želim u ovom postu upoznati sa tom spravom!

Znam da se reklamiraju različite sprave protiv bolova u kralježnici, ne znam koje od njih djeluju jer ih nisam koristila. Ali, ovo vam pišem „iz prve ruke“!

Radi se o Magnetno zračnom istezivaču lumbalne kralježnice.

IMG_4102

U popratnim papirima ove sprave piše:

  • Licenca proizvođača medicinskog instrumenta-Korea
  • Lkiničke konzultacije: odjel za ortopetsku kirurgiju Seoul, Paik Hospital
  • Koreanski patent za izum: 142202
  • Japanski patent za izum: 2911437
  • US patent za izum: 5980560
  • Dobitnik Zlatne medalje u kategoriji medicinskih proizvoda na sajmu u Pittsburgu 2002. godine

PRINCIP NA KOJEM POJAS ZA ISTEZANJE RADI

„Disk Dr. sadrži jedinstveni sistem zračnih džepića koji se šire upuhivanjem zraka, te tako omogućiju razmicanje prostora između kralježaka i povlačenje diska na njegovo mjesto.

Dekompresija rezultira smanjenjem ili potpunim uklanjanjem boli.

Posebnost ovog zračnog istezivača lumbalne kralježnice je u tome da istovremeno podržava slabu muskulaturu, a dozvoljava gibljivost u određenom stupnju.“

Disk Dr. sastoji se od pojasa i pumpe kojom se upuhuje zrak.

Clipboard02

Pojas je periv (najbolje ga je ručno oprati).

Evo kako izgleda unutrašnjost pojasa:

IMG_4116

Pojas se podešava na osobi pomoću čičak trake.

IMG_4114

Na sljedećim fotografijama možete vidjeti kako to izgleda „u živo“.

Pojas se stavi ispod grudnog koša.

Clipboard07

Pumpu spojimo preko plastične štipaljke sa ventilom na pojasu.

IMG_4111

Pomoću pumpe se ručno upuhuje zrak. Suvišan zrak izaći će vani uz lagani zvuk i tako ćete znati da ste dovoljno napuhali pojas.

Clipboard08

 

Clipboard09

Kada je pojas namješten, to izgleda ovako:

Clipboard12

Pogled s leđa:

Clipboard13

Pogled sa boka:

Clipboard14

Preporuča se pojas nositi najviše 5-6 sati dnevno.

Sa njim mogu sjedati (tada pojas mora biti napuhan do pola!),  obavljati kućanske poslove u stajaćem položaju (kuhanje, peglanje..).

Ne preporučuje saginjati se dok nosite pojas.

Uz nošenje pojasa preporuča se redovito vježbanje kako bi se ojačali leđni mišići.

Nakon skidanja, pojas se obavezno mora ispuhati!

 

MOJE MIŠLJENJE

Jako sam zadovoljna kako mi je nošenje ovog pojasa pomoglo. Nositi ću ga i dalje!

Što se tiče preporuke, tu ću biti oprezna! Postoje razni zdravstveni problemi kod kojih ne bi smjeli koristiti ovaj pojas!

Prvenstveno bih svima preporučila da pažljivo pročitate sve o Magnetno zračnom istezivaču lumbalne kralježnice na ovoj stranici, a zatim da se konzultirate sa svojim liječnikom!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oglasi