Oznake

, , , , ,

Clipboard01

Znam da kasnim da pisanjem ovog posta! Slike su na vrijeme bile spremne, ali nikako da uhvatim vremena i napišem post.

Donosim vam izvješće kako mi ide u trošenju proizvoda koje sam sama odabrala i zadala si zadatak da ih potrošim do Božića.

Nisam baš zadovoljna napretkom!

Dezodorans Neutro Roberts Derma Zero 0% koristim redovito, poslije svakog tuširanja, ali ima ga još tako puno….neki će pomisliti da se rijetko tuširam 🙂

Clipboard08

Colistar mono sjenilo sam malo zapostavila, pa ga nisam puno potrošila od zadnjeg puta!

Clipboard07

Estee Lauder ruž za usne u nijansi Crystal Baby također ne koristim puno. Nekako sam krenula za trendovima, pa su mi trenutno draži „plum“ ruževi.

Clipboard06

Hipp Milk Lotion Sensitive sam dosta potrošila i nadam se da ću mu vidjeti kraj prije Božića!

Na slici sam vam plavom linijom označila koliko ga je još ostalo.

IMG_4101

Apivita Radiance Serum je gotovo pri kraju! Ostalo je možda još za 1-2 puta korištenja. Sada ga jako teško vadim iz bočice, pa mi već po malo ide na živce!

Clipboard04

Za Natura Siberica serum za lice sam gotovo sigurna da ga neću uspjeti potrošiti do Božića!

Možda je to ipak bio krivi odabir…namijenila sam ga za nanošenje na vrat i dekolte, ali to često zaboravim napraviti.

Mene to ne zabrinjava, jer sam kupila kremu za lice iz iste linije, pa će mi odlično doći u toj kombinaciji.

Clipboard05

 

Eto drage moje, kod mene je stanje osrednje!

Tko bi rekao da tako malo trošim????

Što mislite, hoću li uspjeti u ovom pothvatu?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oglasi